+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Windsor SPA Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 214 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    92%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Luděk Navara

jednotlivec, 14.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme s pobytem naprosto spokojeni. Čisto, vstřícný a milý personál, chutná strava v dostatečném výběru.

  • Topení v pokoji mohlo být zapnuto s předstihem, abychom vstupovali do příjemně vyhřátého pokoje.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 7.2.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Vlasáková

dospělý pár, 6.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Klidný hotel,splnil naše očekávání

  • Velice příjemné prostředí ,milý a ochotný personál ,vstřícnost. Procedury jsme si s manželem užili,odpočinuli jsme si.Super bazén a sauna.

  • Vše bylo v pořádku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

vladislava hofmanova

jednotlivec, 25.1.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Při příjezdu velmi příjemný a neformální check in, zodpovědný přístup lékaře i ke klientům s krátkým pobytem, lázeňský personál profesionální s respektem na konkrétní zdravotní potřeby klienta, obsluha restaurace velmi příjemná, kvalita a výběr jídla na velice dobré úrovni.

  • Naprostá spokojenost, ráda se budu za rok vracet.

  • ... drobná organizační záhadička, která se vyřešila díky spa.cz, proto doporučuji raději objednat přes spa.cz než přímou rezervací. Ale to už je na rozhodnutí každého z vás ....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Karin Martinková

dospělý pár, 4.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • V dnešní době nedostatečná jen rozlévaná káva ve várnici u snídaně. :-( + studené mléko v konvici. :-( Bazén jistě neměl avizovanou teplotu, některé dny byl o dost chladnější, ale na tabuli byl celý týden uveden údaj 29 st. C. Malý výběr (masa) u večeře (např. pečený kapr nebo kuřecí v omáčce + přílohy). Naopak velký výběr zeleninových salátů. :-)

  • Velký výběr zeleninových salátů. :-)

  • V dnešní době nedostatečná jen rozlévaná káva ve várnici u snídaně. :-( + studené mléko v konvici. :-( Brrr. Přístroje na kvalitní kávu (a více druhů) dnes nejsou tak drahé. Bazén chladný. Malý výběr (masa) u večeře.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

petr Kudlička

jednotlivec, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • ubytování a služby na dobré úrovni , chybějící možnost večer posedět někde v hotelu a dát si třeba kávu nebo něco jiného k pití. Asi je to dáno omezeními , protože hotelová kavárna zavírá již v 18hod :-(

  • ubytování, procedůry, výběr jídla.

  • k večeři není možnost si zakoupit žádné pití , je pouze džus a voda. Rád bych si zaplatil k večeři třeba pivo, ale žádná taková možnost nebyla. To samé káva, která je pouze u snídaně.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.12.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Spokojenost po všech stránkách.

  • Úžasný klid a pohoda.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcela Löflerová

jednotlivec, 9.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • ochota na recepci hotelu, spokojenost s panem masérem (p. Bartůněk)

  • nemožnost volně navštívit minerální bazének

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav

dospělý pár, 6.12.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost

  • okolí

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petra Zoulová

skupina přátel, 29.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Z pobytu jsem byla absolutně nadšená. Hned v úvodu se mi dostalo velice milého uvítání od úžasné paní recepční. Pokoje jsou velice příjemné a čisté. Hotel nebyl příliš obsazený, takže jsem si mohla oba dny užít de facto soukromé wellness, které je taktéž perfektní. Bazén je dlouhý, takže se v něm dá skvěle zaplavat. Sauna je s přihlédnutím k poměrně nízkému počtu pokojů na hotelu obří. Celé spa je dokonale udržované, čisté a nové. Také jsem byla nadšená ze snídaně. Na výběr je z velkého množství pochutin, všeho je dostatek a vše bylo velice chutné (včetně čerstvě připravených palačinek). Ačkoliv jsem byla spokojená se vším, musím vyzdvihnout snidani, která byla podstatně lepší i než v hotelu Pupp, kde jsem byla ubytovaná cca před měsícem. Obsluha byla podstatně profesionálnější, vše proběhlo v absolutním poklidu a i výběr a kvalita jídla nebyla o moc nižší oproti hotelu, který stojí cca 3x tolik.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Dvořák

dospělý pár, 28.11.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo fajn k naší spokojenosti. Personál velmi milý, jídlo dobré.

  • Krásný bazén i sauna, procedury kvalitně provedené.

  • Navrhuji změnu hudby, navrhuji měnit žánr třeba po dnech.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Žiklová

jednotlivec, 23.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 22.11.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Poloha hotelu, krásný vnitřní bazén v hotelu, docela chutná polopenze (maso vždy výborné), milý a vstřícný personál (s výjimkou nerudné paní chystající rozpis procedur), hbitá obsluha v jídelně, Karlovy Vary a okolí jako turistická destinace.

  • Přístrojová lymfodrenáž bez úvodní krátké masáže sloužící k otevření lymfatických drah (podle sdělení pracovnice na ni není čas, přestože je na proceduru vyhrazeno 30 minut a samotná přístrojová lymfodrenáž trvá pouze 20 minut), skutečně mizerná kvalita internetu na pokoji.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Alena Doušová

rodina se staršími dětmi, 21.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprosto úžasná dovolená, hotel a jeho personál absolutně vynikající.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vlasta Jánská

dospělý pár, 21.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo moc pěkné

  • všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloš Pavelek

dospělý pár, 20.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Po celou dobu pobytu naprostá spokojenost se všemi službami hotelu

  • Profesionální a vždy usměvavý všechen personál

  • Není co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jarmila Šulcová

jednotlivec, 18.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi milý personál, jídlo chutné, naprostá spokojenost

  • vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10